Kiinteistönhoitoa arjen huoltotöistä suunnitteluun ja dokumentointiin.

Kiinteistönhoitopalvelut

”Kun viimeksi kilpailutimme huollon, halusimme As Oy Amurinportille ’oman kaverin’, joka huolehtisi taloyhtiömme asioista kuin työlleen omistautunut talonmies. Valinta oli taloyhtiölle iso asia. Sitä ei ratkaissut yksinomaan hinta, vaan tärkeintä on saada varmuus, että asiat hoituvat.” LUE LISÄÄ

Kiinteistön huolellinen hoito on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Se ehkäisee kalliiksi käyviä ongelmia kuten kosteusvaurioita, sisäilmaongelmia tai talvikelien tapaturmia. Sen ansiosta huoltotarve vähenee ja huoltovälit pitenevät – rahanarvoinen hyöty sekin. Hyvin hoidetun kiinteistön käyttöikä pitenee merkittävästi ja omaisuuden arvo säilyy sukupolvelta toiselle. Myös asumisviihtyvyys paranee ja sen seurauksena asukkaiden oma huolenpito asuinympäristöstään lisääntyy.

Moitteeton laatu edellyttää seurantaa

Kiinteistönhoitopalvelumme kattavat sekä käytännön hoito- ja huoltotyöt että niiden suunnittelun ja dokumentoinnin. Huolto-ohjelmat ja huoltokirjat ovat kiinteistönhoidon tärkeitä työvälineitä. Ne auttavat huolehtimaan, että tehdyt huoltotoimet vastaavat tarvetta ja turvaavat kiinteistön arvon säilymisen – ja varmistavat että kaikki kiinteistön kuntoon liittyvä tieto on tallessa tulevia tarpeita varten.

Kiinteistöjen omistajat ja asukkaat odottavat meiltä moitteetonta laatua, ja sitä vaadimme työltämme itsekin. Asiakkaiden palaute ja oma laadunvalvontamme kertovat, missä olemme onnistuneet ja missä pitää petrata. Itse tekemiimme huoltoihin liittyy tekninen laaduntarkistus, jonka tulokset dokumentoidaan ja raportoidaan myös kiinteistön omistajille.

Koulutetut ja kokeneet yhteyshenkilömme palvelevat kaikissa tilanteissa – niin suunnitelluissa kuin yllättävissäkin.

Päivystyspalvelumme takaa tehokkaan toiminnan ja nopean reagoinnin ongelmatilanteisiin myös työajan ulkopuolella.

0500 620 124 päivystys 24 h

Kiinteistönhoitopalveluihimme kuuluvat mm.

• huolto-ohjelmien ja huoltokirjojen laadinta ja ylläpito
• kiinteistön huoltotyöt
• ulkotyöt, piha-alueiden puhtaanapito ja viheraluetyöt
• lumen auraus ja liukkauden torjunta
• LVI-asennukset ja -korjaukset
• lämmönkulutuksen, vedenkulutuksen ja sähkönkulutuksen seuranta
• kiinteistöautomaation valvonta ja ohjaus.


Katso myös Korjauspalvelut, Siivouspalvelut, Viherpalvelut ja Isännöintipalvelut.

Toimintatavastamme katso myös Kumppanina.



Ota yhteys:
asiakaspäällikkö Karoliina Stenvik
puh. 050 544 6997
lähetä sähköpostia
Karoliina Stenvik 


yksikönpäällikkö Aki Ojala
puh. 040 821 2262
lähetä sähköpostia

Aki Ojala 


Seuraa Lännen Kiinteistöpalvelua nyt Instagramissa!

Instagram lkp

Kuin oma talonmies



”Kun viimeksi kilpailutimme huollon, halusimme As Oy Amurinportille ’oman kaverin’, joka huolehtisi taloyhtiömme asioista kuin työlleen omistautunut talonmies. Valinta oli taloyhtiölle iso asia. Sitä ei ratkaissut yksinomaan hinta, vaan tärkeintä on saada varmuus, että asiat hoituvat.

Tarjouskilvan voitti Lännen Kiinteistöpalvelu, joka nimesi meille vastaavan huoltomiehen. Hän on osaava yleismies, jolla on apunaan joukko Lännen muita ammattilaisia ja asiantuntijoita, eihän Amurinportin huolto voisikaan olla vain yhden ihmisen käsissä.

Yhtiössämme on 248 asuntoa, useita liikehuoneistoja sekä kiinteistö, joka muistetaan entisenä Hepokatin tanssitalona. Asukkaitakin on lähes 400. Onhan se ihan posketon määrä porukkaa, joka käsittelyssä tarvitaan asiakaspalvelutaitoja.

Silloin tällöin arvioimme huollon sujumista ja sopimuksen sisältöä. Eipä ole tullut tarvetta tehdä muutoksia. Homma sujuu varsin hyvin.”

As Oy Amurinportin hallituksen puheenjohtaja Risto Nuolimaa