Kiinteistökirjanpitäjä

Lännen Palveluyhtiöt / Kiinteistökirjanpitäjä

Lännen Isännöintipalvelu Oy on osa Lännen Palveluyhtiöitä, mutta tulevaisuudessa se toimii itsenäisenä yhtiönä. Olemme kehittäneet ketterän toimintatavan, joka ilmenee hyvin ylläpidettyinä kiinteistöinä, tyytyväisinä asiakkaina ja järkevänä taloudenhoitona. Kuuntelemme tarkasti asiakkaitamme ja valvomme jatkuvasti omaa laatutasoamme. Lisäksi viihtyvyyttä yrityksessämme arvioidaan säännöllisesti, ja tyytyväiset työntekijämme ovat hyvän työn jäljen tae ja avain hyvään lopputulokseen.

Katso lisää: https://lkpalvelu.fi/palvelut/isannointi/

————————————————————————————————————————

Haemme nyt tilinpäätöstaitoista

KIINTEISTÖKIRJANPITÄJÄÄ

nykyisen kirjanpitäjän siirtyessä vaativampiin tehtäviin yhtiön sisällä. Tehtävässä vastaat Lännen Isännöintipalvelu Oy:n asiakasyritysten (talo- ja kiinteistöyhtiöiden) kirjanpidon toteuttamisesta yhdessä kuuden hengen ammattitaitoisen kirjanpitotiimimme kanssa. Toimit itsenäisenä asiantuntijana ja osallistut toimintatapojen kehitystyöhön. Kirjanpitäjän työ koostuu pääasiassa taloyhtiöiden kirjanpidosta ja taloushallinnosta, asiakaspalvelusta ja viestinnästä asiakkaiden suuntaan sekä yhteistyöstä isännöitsijöiden kanssa. Sisäisesti läheisimpiä yhteistyökumppaneitasi ovat kirjanpitopäällikkö, isännöitsijät ja konsernin talous- ja henkilöstöpäällikkö.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi, alan ammattitutkinto, KPT 2 -tutkinto) ja relevanttia työkokemusta. Sinulla on jo kiinteistöalan kirjanpidon substanssiosaaminen ja osaaminen arvonlisäverotuksesta katsotaan eduksi.  Olet asiakaspalveluhenkinen, kehitysmyönteinen ja viestit sujuvasti eri sidosryhmien kanssa.

Tarjoamme sinulle asiantuntevan tiimin tuen, nykyaikaiset työkalut ja järjestelmät sekä aidon innostuksen kehittää tekemistämme niin asiakkaiden kuin henkilöstönkin näkökulmasta. Työskentelemme joustavasti lähi- ja etätyötä yhdistellen. Laaja asiakaskunta ja mahdollisuus osallistua ulkopuolisiin koulutuksiin mahdollistavat osaamisesi jatkuvan kehittämisen. Sitoudumme myös tukemaan aktiivisesti kehittymistäsi ja palkkaus sekä työsuhde-etumme ovat kilpailukykyiset.

Kiinnostuitko? Jutellaan lisää! Lisätietoja tehtävästä sinulle antavat talouspäällikkö Katariina Korjus, puh. 040 351 8913 ja toimitusjohtaja Kati Rajala, puh. 050 5393179.

Lähetäthän CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen 26.5.2024 mennessä osoitteeseen katariina.korjus@lkpalvelu.fi. Aloitamme keskustelut hakijoiden kanssa jo hakuaikana, joten toimi ripeästi.

Lännen Palveluyhtiöt