Kiinteistönhoitopalvelut
”Kun viimeksi kilpailutimme huollon, halusimme As Oy Amurinportille ’oman kaverin’, joka huolehtisi taloyhtiömme asioista kuin työlleen omistautunut talonmies. Valinta oli taloyhtiölle iso asia. Sitä ei ratkaissut yksinomaan hinta, vaan tärkeintä on saada varmuus, että asiat hoituvat.” LUE LISÄÄ
Kiinteistön huolellinen hoito on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Se ehkäisee kalliiksi käyviä ongelmia kuten kosteusvaurioita, sisäilmaongelmia tai talvikelien tapaturmia. Sen ansiosta huoltotarve vähenee ja huoltovälit pitenevät – rahanarvoinen hyöty sekin. Hyvin hoidetun kiinteistön käyttöikä pitenee merkittävästi ja omaisuuden arvo säilyy sukupolvelta toiselle. Myös asumisviihtyvyys paranee ja sen seurauksena asukkaiden oma huolenpito asuinympäristöstään lisääntyy.
Moitteeton laatu edellyttää seurantaa
Kiinteistönhoitopalvelumme kattavat sekä käytännön hoito- ja huoltotyöt että niiden suunnittelun ja dokumentoinnin. Huolto-ohjelmat ja huoltokirjat ovat kiinteistönhoidon tärkeitä työvälineitä. Ne auttavat huolehtimaan, että tehdyt huoltotoimet vastaavat tarvetta ja turvaavat kiinteistön arvon säilymisen – ja varmistavat että kaikki kiinteistön kuntoon liittyvä tieto on tallessa tulevia tarpeita varten.
Kiinteistöjen omistajat ja asukkaat odottavat meiltä moitteetonta laatua, ja sitä vaadimme työltämme itsekin. Asiakkaiden palaute ja oma laadunvalvontamme kertovat, missä olemme onnistuneet ja missä pitää petrata. Itse tekemiimme huoltoihin liittyy tekninen laaduntarkistus, jonka tulokset dokumentoidaan ja raportoidaan myös kiinteistön omistajille.
Koulutetut ja kokeneet yhteyshenkilömme palvelevat kaikissa tilanteissa – niin suunnitelluissa kuin yllättävissäkin.
Päivystyspalvelumme takaa tehokkaan toiminnan ja nopean reagoinnin ongelmatilanteisiin myös työajan ulkopuolella.
0500 620 124 päivystys 24 h
Kiinteistönhoitopalveluihimme kuuluvat mm.
• huolto-ohjelmien ja huoltokirjojen laadinta ja ylläpito
• kiinteistön huoltotyöt
• ulkotyöt, piha-alueiden puhtaanapito ja viheraluetyöt
• lumen auraus ja liukkauden torjunta
• LVI-asennukset ja -korjaukset
• lämmönkulutuksen, vedenkulutuksen ja sähkönkulutuksen seuranta
• kiinteistöautomaation valvonta ja ohjaus.
Katso myös Korjauspalvelut, Siivouspalvelut, Viherpalvelut ja Isännöintipalvelut.
Toimintatavastamme katso myös Kumppanina.
Ota yhteys: asiakaspäällikkö Karoliina Stenvik puh. 050 544 6997 lähetä sähköpostia |
|
Seuraa Lännen Kiinteistöpalvelua nyt Instagramissa!
Taloyhtiön väestönsuojan tiiveyskoe on tehtävä 10 vuoden välein.
Videolla Reino Ukonaho kertoo, mitä koe pitää sisällään. Katso video täältä.